علل و درمان برای پاهای متورم و معده با PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل و درمان برای پاهای متورم و معده با PKD

این معمول است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک برای سال بدون بروز هرگونه علائم زندگی می کنند. با این حال، با تشدید PKD، نشانه هایی مانند پاهای متورم و معده خواهد زندگی بیماران تاثیر می گذارد. بنابراین درمان های است که می تواند رسیدگی به تورم پاها و شکم مورد نیاز است.

به عنوان PKD معمولا به آرامی پیشرفت می کند، کیست متسع کلیوی جایگزین بافت های عملکرد کلیه به تدریج. بر این اساس، بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه در مرحله 3، مرحله 4 و یا پایان مرحله، به طوری که تعدادی از مشکلات رخ می دهد.

تورم پاها و شکم بیشتر احتمال دارد که با احتباس بیش از حد مایعات در این مناطق، از دست دادن پروتئین و کیست متسع کلیوی همراه است.

همانطور که بیماری کلیوی پیشرفت برای پایان دادن به مرحله و یا در حد متوسط​​، کلیه ها توانایی خود را برای تعیین مقدار مایع در بدن انباشته می شود، به طوری که مقدار بیش از حد از تجمع مایع در بدن و علت التهاب از دست بدهند.

با رشد کیست های کلیه، ساختار فیلتر کلیه ممکن است آسیب دیده. سپس آنها قادر به نگه داشتن تغذیه و پروتئین های دیگر در بدن است. پروتئین بیش از حد می تواند به از دست دادن فشار اسمزی کم از پروتئین های پلاسما می شود، حفظ در مناطق خاص، از جمله پاها و شکم بیشتر مایع.

علاوه بر این، معده پف کرده نشانه نوعی از کیست های بزرگ کلیوی است. از آنجا که کلیه ها در قسمت پایین شکم قرار گرفته است، کیست بزرگ شدن کلیه می تواند نفخ معده و شکم بزرگ به طور مستقیم باعث

با توجه به این دلایل، ما را نگاه در چند روش زیر است که می تواند معامله با این دو علایم کمک کند.

- محدود مصرف خود را از مایع و سدیم

- برنامه ای برای رژیم غذایی کم پروتئین، اما پروتئین با کیفیت بالا

- دیورتیک گرفتن، ACEIs از، روند، ARBs، یا سایر داروها

- کاهش کیست های متسع کلیوی با افزایش نفوذپذیری دیواره و باعث بازجذب مایع کیستیک کیسه

اینها تنها برخی از روش های است که می تواند کمک به مدیریت پاهای متورم و بیماران PKD معده.برنامه ریزی دقیق از درمان باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. بنابراین، برای درمان شخصی، شما می توانید به کمک از دکتر بپرسید آنلاین و یا ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، علل و درمان PKD، پاها متورم و معده ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: